tisdag 1513

jag har halsont, kanske hade manne rätt igår, jag har svininfluensan.
det hade ju varit riktigt synd isåfall. hähä


matchen igårkväll förlorade vi, mot njurunda, med 4-2. jag själv fick spela högst tio femton minuter av matchen kanske, jag som var så pepp. aja, alla kan ju inte vara bra.

efter den for ja hem, duschade, sen kom elin. vi drog oss till macken, köpte med oss lite grejjer, manne o jennifer kom, vi träffade julia och anny. sen drog ja elin jennifer o manne till bryggan, dom tände grillen men ja tror ingen åt, inte ja iaf. tröck i min två mer ja ist, hah ...
sen kom det lite mer folk, och senare for vi hemmåt mot elin. vi stog först och värmde oss vid elden dom hade på baksidan, så idag luktar jag eldrök som fan, skitgenomtänkt. jag orkar itne ens duscha, for bli ikväll eller nått.
ellen är påväg också, vi får se va vi hittar på :)
och idag äre tisdag, som sagt så åker ju daniel till spanien, jag känner mig dödligt avundsjuk.
menmen, hårt o leva.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0