tisdag

skoldag nummer två är avklarad. iho?

pappa väckte mig imorse, var dödligt trött. kändes som att jag ville ligga kvar hela dagen, hade inte varit fel att ha nån intill mig heller. men nejnej, sånt händer inte mig. :):)) haha gud va töntig ja lät nu, tänk inte på det där sista ja skrev.

klev upp iallafall, efter lite om och med, elikamed pappass rop på att kliva upp. började fixa mig, mötte upp jullen i tunneln, körde till skolan, arbetade sen som ett djur :D:D:D: Great
-  jobbade igenom dagen, vale engelska på sveng. jag och elin skiljdes åt, hon får vara med fyra stycken andra medans jag är med typ tjugo. jag vet inte om jag överdriver eller inte för jag har ingen aning hur många mer vi var. menmen, jag måste iallafall jobba upp mig i engelskan. kerstin sänkte mig till g ju.............:(:(:(:(:(
så nu ska ja fan slita arslet av mig. inte hundra % bokstavligt kanske *
vi slutade tidigare idag, så jag väntade på julia med mattias. sen for vi hemmåt. jag bytte om och for sen till moster för att måla. hann inte så mycket, men ja åker dit imorgon också. säkert på torsdag å. har även match då, frågan är om ja ska spela, aja.
maten var klar vid fyra, åt och for sen in på birsta med julia. köpte mig två linnen , ska ha ena imorgon. våran töntklass har ju lite regler, hahah ... kanske vi livar upp skolkatalogen lite, kanske inte .. menmen, jag följer det som sagts iallafall.

imorgon står fotografering, målning och träning på schemat.
ska jag skratta eller gråta ?
tror jag lämnar ifrån mig lite oljud, men inga tårar ..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0