söndag

hej hallå tjena.
har precis dragit i mig en skål med nudlar, innan de var jag hos moster och målade lite fönster och så. det tar sin tid, men jag får ju pengar för det satt :)
ingen förstår nog hur jävla skönt jag har sovit inatt, dubbelsängen plus mina nya sängkläder. GUDOMLIGT må ja säga. somnade till dagboken igår också, det var mamma som övertalade jens att se den, jag var väl med på ett hörn och sa att den var bra också. men efter knaptt tio minuter sov ja som en stock ungefär.

vaknade när den var slut, borstade gaddarna och la mig. härlig natt har det varit, haha ...
nejmen nu måste ja sticka, ska fara förbi julia i fagervik också satt.
sen blire bsk och träning. vet inte om jag e sugen, lite kanske.

men men
hedå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0