söndag

jävla apkväll.

iaf. vi åkte till o'learys och käkade förut, faita eller nått. jag åt pommesena och lämnade resten. sen fick jag en glass, den va god. sen började liverpool matchen, dom förlorade. men vi fick åka innan den var slut, tror jens blev lite besviken, heheh menmen .. dom hade börjat uppvärmningen när jag kom, och det var precis va ja hade väntat mig. min mor fattar aldrig när ja säger att vi inte kommer hinna, AJA skitsamma.
hade ont i magen större delen av träningen, gick inte så bra, fast det gick inte skitdåligt heller. men inte blev ja kallad till matchen imrogon, känns inte ens som att jag bryr mig längre. jag tappar väl intresset helt - snart.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0