söndag 1521

hej bloggggggggggggggggeN.

alarmet ringde tio noll noll imorse, eftersom jag skulle ner på bsk och se på fotboll.
16/17 spelade innan killarna så den fick vi se en halvlek av också. när vi kom dit så vare nån som gjort illa sen, så det väntades på ambulansen. haha amanda fick en bild, hon såg stolt ut.
killarna hade typ lånat in 95 eller nått eftersom alla som spelade igår fick inte spela idag pga protesten. matchen förlorades iallafall och dom kom fyra.
vi satt kvar på bsk ett tag sen skjutsade jag hem ellen.
ska snart till far min och äta kinamat, sen åker jag vidare till mamma igen. ska ju hit idag satt.

OCH DANIEL ska tydligen till spanien imorgon, eller på tisdag åker han dit . SJUKLIGT ORÄTTVIST. alla åker utomlands, och jag får sitta här hemma i det kalla, det jävligt kalla nuförtiden. förutom idag, då äre varmt.
aja, jag får vänta på min tur. har ju hört att jag ska två ggr i år faktiskt. och året börjat ju mot sitt slut i princip.

snart börjar ju skolan också, gudars va ja inte längtar. jag vill inte börja igen verkligen, känner mig inte sugen liksom, medans ellen vill spola fram tiden. haha tur att vi lever i den värld vi lever i.
nu ska ja röra på fläsket och åka o äta kinamat.
för till vintern ska ja ju hårdträna, och det menar jag på fullaste allvar, vi har ju planerat, ett familjekort ska tydligen införskaffas. inte illa inte illa.

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0