söndag

hej o hå. idag är det bättre, menmen..

sitter vid jens dator, och dom är borta hos ellen. dom hälsar på, jag låg fortfarande i soffan när dom åkte så jag sket i o följa med. vet inte riktigt vad vi skulle göra idag, det var liverpool match vid fem, så vi tänkte åka till O'learys och äta där lite och kolla. men min träning började sju, då hinner vi inte se klart matchen och blabla. haha allt blev så struligt, så jag vet inte riktigt hur vi gör. menmen, hoppas på lite egenträning med magnus idag, men vi märker väl. är inte riktigt pigg än heller, men aja.

hedå

Kommentarer
Postat av: helenaeeeee

hahahah hej och hå, börjar alla säga det nu förtiden tror jag börjar bli den nya ordsättaren :D hahaah PEACE VÄNNEN ! :D

2009-08-17 @ 00:14:41
Postat av: ss

haha ja puss

2009-08-17 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0