onsdag

hej och hallådär.

har sovit ännu en natt hos vännen elin, alltid lika trevligt.
vi pratar tills vi inte har nå mer och säga, sen skrattar vi.
älskar
vaknade vid halv ett idag kanske, hon satt ännu en morgon vid datorn. sen gick vi upp och åt toast, sen for ja hemmåt. hennes pojkvän så satt säga var påväg. men hon kommer nog hit sen igen, =)
innan jag åkte hem stannade jag hos min kära mormor, hon bjöd på lite fika, vi satt och pratade om allt möjligt. är inte där så ofta nuförtiden, kommer ihåg när jag gick på böle, jag åkte alltid tid henne efter skolan för att pappa inte var hemma. hon är snäll mot mig, och jag älskar henne.
vi är snygg jagvet :

gammal bild menmen.

och nu sitter jag här, funderar på att göra lite mat om ett tag.vi får se.
far min kommer hem halv åtta kanske, så då står middagen på mig.

igårkväll kom ju mange theeee man och hämtade mig. sen for vi till västhagen.
jag själv insåg inte föränn dom kom ut på planen och lite snack med helene magnus o alejandro att det var 95erna vi kollade på, haha ...  dom började iaf leda med två noll, men tappade i andra halvlek och dom förlorade med två - tre. sdff gjorde iförsig ett offside mål, och ett straffmål. lite otur kanske, menmen. ..
på torsdag är jag igång igen, mange skulle ha en liten egen träning för mig och mitt självförtroende tydligen, haha ... det tog hårt på att när jag sa att det inte var lika kul längre. så nu ska han byggga upp mig till nått bra kanske, snällt folk jag har runt omkring mig iallafall. tur de..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0