onsdag

klockan slår snart halv tre.
och jag väntar på mat, sen ska jag åka till moster och måla, och till sist ska jag på träning. hoppas det blir kul och att det går bra. hoppas även på att magnus är där, känns som att det går bättre då också. fast det är väl nått psykiskt, vet inte riktigt. menmen. imorgon är det hemmamatch, vet fortfarande inte om ja ska spela. kanske får reda på det ikväll.

 nu kom jag på att jag aldrig frågade mattias om han kom med i tvpucken eller inte......... kanske ska slänga iväg ett sms o fråga, eller så tar jag det imorgon. vi får se

idag, hade vi fotografering, haha hua.
jag fick stå, på bänken???:O:O:O räcker det inte med mina 175 cm redan, ??? jag är upprörd över detta. kan inte tänka mig att jag ser ett dugg normal ut heller, för jag var dödligt obekväm där uppe och jag har aldrig nånsin sett bra ut på ett klasskort. aldrig.
imorgon väntar skol if kortet också, jag har gjort en plan om hur jag och mattias ska stå, men så på va han inte om den ideén. haha kan ja forstå, tokigheter alltihop.
lär väl bli en gammal hederlig oseriös min, kanske inte ne.
dagen har rullat på rätt bra, vi fick välja hälsokultur idag också, det gjorde att vi även slutade senare än som står på schemat. lyckades skämma ut mig också, tredje dagen? snabba puckar ......................
en av killarna som stog där framme undrade om det var många som höll på med nån sport, man hörde smått en massa ''mmmmmmmmmm''. och jag sa ja högt för att liksom ja, jag vet inte. det bara kom, då kommeren massa efterfrågor och blabla. jag var säkert lika röd som en brandbil och skrattade gjorde ja. hemskt.
men nån måste ju vara den pinsamme. oturligt nog har det alltid varit jag. applåder

nu ska jag äta.
skriver tonight.

hejdå baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0