måndag

i'm back........ ojä

hann inte skriva speciellt mycket imorse, elin kom ju. vi for på en gång iallafall, först till pappa min för att byta skor, sen vidare o plocka upp julia, sen vidare till skolan.
och vi har bytt klassrum, sadface................................. :'(
och nya jävla handledare också, monkeyyyyyyyyyyy. inte min favorit, jag är nog inte hennes heller, HÄHÄHÄ. rackartyg*
men vi fick rätt bra skåp, bättre än förra iallafall. nu hamnade jag inte längst ner i nån liten jävla korridor iallafall, haha. nejmne där yman hade sitt skåp, där har jag. ska fan höra vilket nummer hon hade, kanske jag har ärvt hennes gamla / who knows .....
;)
och hur i hela friden ska vi klara oss på två pennor på en termin ???????!?!?!:OOO jag har en penna om dagen, sen försvinner dom. dom borde tänka på oss efterblivna..
vårat schema är inte heller bra för den delen, eller dåligt och dåligt. det är mycket, och det menar jag bokstavligt. ungefär lika långa dagar, men mindre håltimmar. det är fullspäckat verkligen, hårt o börja nian.
och inge fick vi nått fika eller, det tog hårt på vissa, på mig till exempel. man borde fira att vi är där, att vi är tillbaka. med en chokladboll eller nått, men nejnej. det är bara ett exempel från mig, undra om man kan ta upp det på skol if? ahhahahhahahahahha ... har hört att jag även är ordförande där också, hahahahhahahahhahahahahha än en gång. hur ska detta sluta ? hAHHAHAHAHAHAH IGEN...............

sen det där med inga mobiltelefoner på lektionen? DÅLIGT.
ingen idé att ringa mig på skoltid gott folk, ingen kommer svara, min telefon kommer nog vara hos hasse, bengt eller nu vem som skulle ha hand om dom aktiva mobilerna. haha nejdå, så kommer det nog inte vara. men dom borde anpassa sig lite efter oss ungdomar, vi lever inte på stenåldern som lärarna gjorde. hua aja,
nu ska ja sluta bekymra mig över skolan, ärligt är det faktiskt ganska skönt att komma igång igen, så jag får allt gjort. men ändå, så hade det inte suttit fel med lite sommarlov till.
det är varit dödåligt väder hela sommaren ungefär, sen när man börjar skolan, ja då ska det vara sol.
ibland undrar man om man gjort guden något.

skulle egentligen till moster o måla efter skolan, men ja är inge pigg så jag stannade hemma. hoppas min kära malin understand mig. men imorgon tar jag nya tag och tar fram målarbyxorna, och penslarna. hhähähähäärligt =)
jag är fan flitig jag, duktigt .........

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0