måndag

tjtjjtjtjetjeenaA. nemen hej

vaknade nån gång imorse, bara gud vet va klockan var. jag klev iallafall upp, såg att mamma lämnat pengar för att jag ska på ica och handla åt na. så snart ska ja ta på mig skor och vandra dit bort, pappa är så snäll så han följer med mig :) ska tigga till mig ben & jerrysglass. alltid velat köpa, men vet aldrig vilken smak jag vill ha. haha .. åt nån god jävel i finland, frågan är bara vilken smak de va.. hmmmmmmmmm ska ta mig en funderare

nu ringde helene och frågade om vi kan stå i kiosken också, snäll ja är ibland .. hehe
aja.
tog mig en promenad förut, satt mig på en bänk nere vid vattnet. skönt att gå bort från allt ibland, längtar till mina utlandsbesök. speciellt thailand, över jul och nyår. börjar året med en nystart, för jag tror ja behöver det ..
bara för därför slutar det väl med att vi inte åker alls. hua, menmen ..
ska gå snart ja. skriver nog mer sen,
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0