måndag 1606

jag ha insett att jag inte gillar min design.
ska köra på nått mer naturligt när jag har ork och tid till ett. jappjapp ...

men, nuså sitter jag och peppar inför match.. ooooooooooaaaaa hela nattten trallalalallalalala, njurunda hemma vafan. ajaaaaaaaaaaaa.................
somnade på soffan inatt, hehehehe menmen. sen kom elin medans jag klippte gräsmattan. sen gick vi ner till älven och badadeeeee, hehehhehe härligt de va. sen låg vi och snacka bara.
sen åkte en knepig kille förbi också, huuuuuuuuuu scaaryyy. menmen, våran fråga är bara vem fan det var som glodde så. ajapp

igår kom jennifer hit, sen åkte vi till fiket och hamnade där hela kvällen. kom en massa folk amn inte träffat på sjuttio mår och så vidare. trevligt, men sen åkte ja hem o sov.
och ja. elin for hem förut, och ja gick och köpte sallad till mig och mamma. kom hem, åt, satt mig här. och here IIII am.

men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0