måndag

hej. sitter här i min förskylning fortfarande, känner mig kall i bröstet, men då brukare väl vara.
idag äre en elindag, vi ska nog ta en tripp på birsta, men jag som är pengalös kan inte handla nått, men ingen fara. haha .. sen inatt sover vi nog hos nån, vem återstår att se.
gick och la mig sent igår, kanske därför jag vaknade tjugo över ett idag. hä, aja.

mitt lag har ikväll match, men inte hemma. så jag kan inte se den heller, illa. sen imorgon tror ja vi hade match också med det andra laget. också borta, haha hua ..
aja

nu ska ja fixa lite med mig själv, mitt hår behöver en drastisk åtgärd.
jag vettefan va det betyder men jag har hört det förut, tyckte
nog att det passade in. HA

eydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0