lördag

hej.

OCH GUD VA IRRITERAD JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV, jag skrev nån jävla 50 sanningar lista på bdb. jag hade verkligen kämpa med att skriva bra och så vidare. också är jag på 47, ja 47!!!!!!!!!!!!!! också kommmer jag åt googleknappen så ja kommer dit, då försvinnner ju alllt, IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT SARA :@:@:@:@..
aja, ingenting ja ska grina över. buhuuuuuuuuu :::(:(:(:(:((

jag var ju hos farmor igår, vi hade kul, haha gud va jag skrattade alltså. god mat, god efterätt. trevligt folk och ja, vi vann nästan på kubben andra gången också ..
skulle egentligen sova över, men åkte faktiskt hem och sov. försökte att få igång internet som på nått sätt inte va på min sida igår, men lyckades inte. så jag la mig och kollade på film. baksmällan, har sett den förut. så jag spolade till slutet , hähä. sen somnade jag.
ikväll blir jag ensam ocskå, mamma och jens är inne på drakbåtsfestivalen. men det gör mig inget, jag klarar mig sj :)
ska väl äta nått snart.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0