lördag

jag har lugnat ner mig en aning nu.
efter att ha gjort alla mackor, dukat fram dom, kaffe, koppar och socker, plockat ut ur diskmaskinen, så gick jag fram till mamma. sa med bestämd ton, såhär gör vi! vi går ut o går ikväll, och jag klipper gräset imorgon, sen åker ja till malin och målar. för jag vill ha lite ledigt jagmed. hon sa bara okej.
jag är duktig ibland :)

pratade ut med en viss person igår också, eller jag kan nog inte kalla det prata ut. men efter några bråkiga månader så är vi nog vänner igen, skönt det iallafall ..

idag ska jag mest ta det lugnt. kom på att jag hade målningen kvar, men det fortsätter jag med imorgon. magen har satt igång på riktigt nu, så jag är inte speciellt pigg dessa dagar. och det är så stressigt som ja nog skrev i förra inlägget, här hemma. med flytten och allt, menmen.
har huvudvärk också, fast nu ska jag inte sitta här och klaga.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0