lördag

goddag

idag är jag trött, mycket trött .. och det regnar, lika som igår, när vi hade match.
jag och yman var ju målvakter igår, jag va döorolig att jag skulle tappa bollen och så vidare, men det gick bra. fick inte så många bollar på mig direkt, några. men inga mål släppte ja in iallafall, sen spelade jag halva andra också. det gick ganska bra, men inget mål inte. antingen skjuter jag över eller så räddar målvakten den, smått irrriterande när selånger precis tagit igen till två två, när vi nyss hade ledit med 2-0...........
irriterande när man riktigt kände att det var våran match, vi var bättre, mkt.
menmen, två två slutade matchen iallafall, ett poäng i ryggsäcken åtminstone. bättre än inget kanske -

jag och mickis sov på soffan inatt, somnade sent, vaknade tidigt. antagligen därför jag är trött också. sitter nu och ser på so you think you can dance, vissa danser är jävligt bra faktiskt. rörande typ, jag släppte en tår eller två nyss. vet inte riktigt om det var för dansens skull eller om det sitter nån annantans i mig, jag är så förvirrad, känslig och ja, jagvet inte helt ärligt .. ska in på birsta med jens och mickis snart, M ska köpa nån present eftersom hon ska på kalas, jag passar på och följer med, lika bra nu innan skolan börjar, så man har lite nytt. imorgon ska jag måla, om det inte regnar så att säga.
och på måndag börjar skolan, mmmmmmmmmmmmmm men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0