lördag 2116

hej, mittnorden ärblev idag slut för min del.
förlorade alla första tre matcher, HAHA kan inget mer än att skratta. vi var dåliga iallafall.
imorse mötte vi söråker, vinna eller försvinna. vi vann, sen mötte vi sdff's andra lag, ''det bättre'' som dom sa. vi förlorade mot det sämre. men vi va fan bättre än sdff idag, dom hade knappt nå skott på mål och det dom hade, gjorde dom ett mål på. yman stog i princip och hackade tänder hela matchen. jag sara svensson har haft dödlig ont i mina ben idag, speciellt vaderna, till och med tårar har runnit för dom idag. sjukt hur ont man kan ha, MENMEN. jag bet ihop, kände knappt smärtan sista matchen, men efter, HAHAH OJOJOJOJOJOJOJOJOJ....
ja juste, ett gult drog jag på min under mittnorden å, hähähähähä AJA

vi va kvar på bsk för att se killarnas match, den vann dom. sen åkte ja hem o duscha, sen tillbaka till bsk med yman o ellen. killarna spelade igen, vann även då, och gick vidare till final. men kuben dom dåliga förlorarna hade tydligen protesterat eller nått, så nu vet ja fan inte hure ligger till. en fågel viskade det i mitt öra , så därför vet ja.
eller NE, inte en fågel. hhhhhh3hh3

åkte direkt ner till fagga efter det , 16/17 spelade. när vi åkte kan det inte ha vare långt kvar, dom låg under med ett noll iallafall. menmen, lär väl få höra hure blev nånting. vi åkte iallafall hem till ellen.
satt ute på mopparna och pratade och skrattade, sen lämnade jag dom två till vildingarna, elikamed stoffe och filip. kände att jag var för trött för att klara av en kväll med dom, haha ..

men nu ska ja lägga mig i sängen med choklade pappa hade köpt åt mig, och se på tv, eller så slår ja på en rulle. vilket som iallafall......

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0