last request

har inte så mkt o göra, ska väl snart lägga mig i sängen och somna till tvljudet. klockan är inte ens åtta, haha ..

kom på att jag drömde en halvkonstig dröm inatt, vet inte om jag ska skratta eller gråta egentligen. tänker inte berätta om den, halvt pinsamt och onödigt bara. intressant aatt veta att även jag, sara svensson drömmer drömmar på nätterna (Y)(Y)(Y) härligt ............ :s

tänkte lägga in några bilder på lite grejer jag handlat in senaste tiden också. men dom är för stora och jag orkar inte, men nu ska jag nog dra mig till julle och soa där inatt.
hejdå

TELEFONEN, 0706646913

ringer eller smsar du inte, då är du jävligt tråkig.
och det är synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0