läs inte, totalt ointressant

godkväll, hehehehehheheehehhehehehheEEEE...

träningen gick bra, rullade på liksom.. på torsdag har vi match också, hmja.
efter träningen drog ja hem, duschade och sen hjälpte mamma och jens med lite grejjer. bytte plats på skrivbordet jag hade på mitt rum, till mickis rum. så jag fick ett vanligt bord ungefär istället. mkt bättre vart de iallafall. längtar smått till att köpa grejor till rummet, jag har för mkt ideér. hahahahha töntig ja lät. skitsamma *
imorgon ede skolan igen, andra veckan.. och har ja inte fel så har vi gympa också, ska nog fråga nån.

sen efter skolan ska jag hem och klippa gräsmattan, har lovat mor min det. hua va jobbigt det låter, menmen.................................................... känner mig rastlös, och dödligt trött. ska nog lägga mig. så jag får njuta av sängen lite mer, jag bara vet att jag inte kommer vilja kliva upp imorgon. sååå nu går jag sakta men säkert mot mitt rum, det är fulltmed grejor förresten. m kul o veta, lika roligt som resten av inlägget.

nej nu ska jag göra mig redo för morgondagens skola, sugen jag är. not


godnatt fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0