JFNEJGKNDSFLKGJMKLDSNMKL :@:@:@

hej. tänker fan inte skriva nå smilisar, för ikväll är jag less och förbannad på allt o alla. nästan
skulle egentligen till selånger, men efter lite om och men blev det inte så, lika brare.
stora jävla omogna skitar det finns i denna värld. hua -
skitsamma jag bryr mig inte längre

ockås har ja nå jävla plåsterspray på armen sen träninge, det går inte borta. och jag har inta naglar tillräckligt långa för att få bort det, mamma jens och jag ser på en dålig film, och jag har ont, typ mensvärk. vet inte, jag har aldrig det.
imorgon tvingar mamma med mig för att plocka svamp, jag är fortfarande slämmig i halsen, min kondition blir sämre och sämre och jag är fet.
jag är irriterad på allt idag.

HEJDÅ FUCKING VÄRLD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0