jahaja

tjejer läs detta:

häromdagen sa en kille till mig, ''ingen tjej är vacker utan smink. '' då insåg jag hur påverkade folk är. hur folk har börjat tappa greppet om verkligheten. vi tjejer ska vara pinnsmala, stora bröst och massa smink. då är man perfekt. en annan kille sa, ''men gud va stora höftben!'' till en tjej. hallå? när vi tjejer kommer in i puberteten får vi höftben. vi får lår och rumpa. vi är inte pinnar hela livet. jag tycker vi tjejer ska våga visa oss, utan smink, i mjukisbrallor och skita i vad folk tycker. för jag är jag. rätt och slätt. och det står jag för, jag låtsas inte. för det är fel, att vara någon du inte är. det är obekvämt. för du är perfekt som du är. något extra kilo? äh, bara mer att älska :) så tjejer, sträck på er, var stolta för vilka ni är. smink är absolut inte fel. jag vill bara att folk ska öppna ögonen för att vi också är människor. vi är kött och blod. så dra på dig bikinin och sluta tro att folk tycker du är tjock. njut av livet och bry dej inte om onödigheter. alla är vackra på sitt sätt.

alla
 tjejer som håller me sätt upp den här texten på eran bdb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0