fredag

jaja, jag ska Ändra designen. men de får bli när ja kommer till pappa

imorse vaknade ja hos ellen, vi klev upp, gick in till huset, jag fikade hon packade, sen åkte ja för hon skulle ut till  hennes släktingar eller nått liknande. jag kom hem, gick ut och la mig på studsmattan, sen gjorde jag mat, satt lite vid datorn, kollade på lite teve, och sen insåg ja att ja nog inte skulle träna, jag är ju förskyld, det är farligt, och jag vill bli frisk innan ja börjar igen.  så jag for till pappa en snabbis för att växla lite pengar, och samtidigt kolla på sakerna jag fått hem från hm. provade inte badkläderna, men koftan såg härlig ut, jag gillaren :D:D:D:D: ...

sen for jag vidare till elin, det slutade med att vi satt en stund i timrå, sen vidare till jeffe en snabbis, sen bryggan, och andreas kom, längesen ja träffade honom juuuuu. de va ju lite kul sådär, han fick sms, och chefen kallade på honom eftersom att han ätit klart. jag och elin är ju så farliga nuförtiden så han vågade väl inte komma. iaf, andreas åkte. och strax efter det kom ida och lisa. småpratade lite, skrattade lite, och sen for vi vidare till tallnäs sisådär nån minut, knappt det. sen åkte ja och släppte av elin i syster hennes lägenhet. gick in en snabbis, sen for ja hem. åkte sen till papppa igen för att hämta en film, och sen hem igen.
såg filmen, harrypooottter och halvblodsprinsen eller nått.
den va ju bra, rätt så iallafall.
nice face


iaf.

mamma la sig, och jag hamnade här.
nu ska ina ögon tejta teven lite innan jag lägger mig.
imorgon väntar en dag på.................................................................
studsmattan, hoppas på finväder. haha
mamma frågade om ja skulle hänka till tranviken, men nej, inget för mig så ja
stanna hemma. lika bra det.
sen imorgonkväll ska ja till farmor och äta och umgås med släkten.
aldrig fel

nuså hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0