fredag

hejhejhej .. lalala

igårkväll kollade jag och mamma på american pie the wedding som va på sexan. sen gick vi upp och la oss pga trötthet helt enkelt :) fast jag fortsatte lyssna på ljudboken jag lyssnar på just nu, >det ska bli ett sant nöje att döda dig - magdalena graaf<  den är jävligt bra faktiskt, me like ...
sen när jainte orkade nå mer, kunde ja inte somna, helt omöjligt vare. så jag la mig på golvet med täcket och kuddarna, då somnade jag efter lite om och men.
vaknade tidigt tidigt imorse, gick ut och hittade mamma på studsmattan, det var ju idag det skulle bli ''jättebra'' väder enligt henne, hahha gudnej. just nu regnar det ju. så vi åkte på birsta, köpte en sportbh, strumpor och shorts, ska blrja träna i svartvitt jag har jag bestämt, eller a ibland iallafall :):) haha blått börjar bli uttjatat
åt lite på donken gjorde vi också, sen for vi hemmåt.
nu väntar jag bara på att klockan ska slå halv sex, för då ska ja vara ute på selånger för att spela match. idag ska ja både stå i mål och vara utespelare, lite annorlunda sådär ju. yman tar andra halvan =) är rädd att det ska gå dåligt bara..................... lär väl sluta med att matchen blir inställd pga regn, förra året blev det ju typ så varje match, med lite tur så regnar det inte på selånger, jag typ håller tummarna, i tanken iaf

nu ska ja kollade lite med headern, knåpade ihop nått snabbt igår, så kanske det blir en ny header. vi märker vellle
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0