flipsyde

när ska du sara svensson göra om headern!!! ::O:OO::S:S:
jag blir galen på mig själv, HEHEHEHEHBLÄ

men ett test har ja o bjuppa på iallafall.
och en låt..



1. är du singel?: jajajaja :)
2. är du kär ?: nenennenej
3. när strulade du senast?: slutet av 2008 iaf, nästan för längesen för att komma ihåg. HÄHÄ
4. när hade du senast sex?: kan man säga aldrig? :)
5. hur många har du legat med?: ingen
6. vem hade du senast ett förhållande med?: e viktor
7. är du kåt?: varje dag hela dan
8. är du redo att satsa på ett förhållande?: scouter är alltid redo
9. hur många gånger har du varit kär?: en
10. är du mysig?: om jag vill så
11. hur gammal va du när du tappade oskulden?: frågar mig sj samma sak
12. kommer du aldrig glömma den senaste du kysste?: kan inte tänka mig det .. :s 
13. vem är du hemligt förälskad i?: ingen
14. när använde du senast en kondom?: jag och julle på ishallen , du skulle varit där.
15. hur många år är du?: femton och några månader
16. vad heter du på msn?: sarasvenssson@hotm.
17. vad heter du på lunarstorm?: aravensson, hahahah lunar in my heart
18. vem kramade du senast?: alvin myyyyyyy man!
19. vem pussade du senast?: nån tjejpuss nångång
20. den senaste du låg i samma säng med?: mamma
21. vem tänkte du på senast?: mamma
22. har du haft många förhållanden?: ett seriöst typ
23. hånglat i skogen?: nix
24. har du sovit naken?: när ja va liten ?
25. hånglat med en främling?: jag gör inte sånt
26. har du några kärleksproblem?: ne
27. vem är den finaste du vet?: javene
28. senaste du tänkte på?: vem eller vad ? ... skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0