ew

jag vet hur det ligger till.
hur vi, ligger till ..
jag är ledsen hur det är ibland,
hur jag kan vara ibland.
 
du tänker säkert nu att men hör av dig,
för jag finns ju som alla andra dagar.
jagvet, jag tänker likadant.
jag borde kunna ringa dig nu, jag borde kunna prata med dig
nu om vad jag känner och tycker. men jag pratar inte med nån
som jag pratar med dig, jag orkar och vill inte lägga allt på dig
hela tiden. jag är ledsen, det vet du ..
det kanske var världens sämsta bortförklaring, men den här veckan
har varit upp och ner. och för mig är det verkligen en förlust
att inte ha pratat med dig, tro inte att jag klarar mig bra utan dig ..
och jag saknar våra stunder vid kyrkogården,
då vi satt nere på bryggan och bara pratade ut.
om precis allt, jag saknar dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0