:D:D:D:D:D::POP:P:P:P::(:):):):):)

det har blivit lite hoffstjoffs inlägg idag, menmen.
har man inte roligare liv än så här så ....

åt förut, makaroner och korv fick det bli. sen satt jag mig här igen, min mage verkar inte bli bättre. är 99,9% säker på att det är dom tio dagarna som är på G. inte bra, jag vill börja skolan bra. och jag är inte bra när det sätter igång, mil ifrån bra. ska nog gräva fram lite medicin, dom är slut. men nån hittar jag väl.
roligaste idag var iallafall början av dagen, när vi satt i vårat nya fula dåliga klassrum. jag var på ett humör som endast kommer då och då. när man som minst anar det typ. haha jag blir ganska trevlig, men irriterande. rätt uppkäftig kan ja bli också, liksom alla beteénden på samma gång. då har man lyckas iallafall, (Y) .. jag skrattade mig typ igenom hela morgonen, och elin blev nog lite trött på mig. men tänk positivt elin, det är inte speciellt långt kvar till nästa sommarlov, tills vi skiljs åt........... hahah gud va positivt.
fan va skönt det ska bli att slippa na, hahahahahhahaha neeeeejdååååååååå stumpaNNNNNNNNNNNN. jag kommer nog inte klarar mig ensam, jag hatar att prata med folk jag inte känner, och blir typ döblyg. jag kommer bli utfryst på gymnasiet, mobbad. jag kmmer bli ''sårad under en längre tid'' ... jag citerade en viss E.R i klassen, hon sa så imorse.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA..........................
tror det där humöret börjar lite smått igen.
nu måste jag sluta.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0