bye

Visste du...

att jag vill -
få bra betyg, vara i princip rik. vara arton! fixa min tunga, och sen ta hål i den.
att min senaste kyss - var i vintras, det är väldigt längesen =)
att jag lyssnar mest på - lugna låtar
att jag pratar -
otydligt och myckett
att jag inte gillar - min kropp, mitt ansikte, äckligt falska människor, min säng för tillfälligt.
att min första riktiga kyss - var kanske i trean, var det tidigare har jag inget minne av det
att jag avskyr när folk snackar -  skit
att kärlek är - bra när det är bra. dåligt när det är dåligt
att jag gillar att - spela fotboll, handla upp mina pengar före alla andra tydligen, vara med mina snygga vännor :D:D:D
att jag alltid kommer att - stor och lång. illa
att jag är hemligt förälskad i - ingeningeningennnN
att sist jag grät var - häromdagen åt extreme home makover. HAHAH
att min mobiltelefon är - där, och jag kollade dit nu.
att när jag vaknar på morgonen - är jag tröttare än när jag sover
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna,
att idag har jag - börjat skolan. skitkul
att jag just nu tänker på - om jag ska åka till mamma eller inte och hämta grejjor,
att i kväll ska jag - nog duscha
att i morgon kommer jag - börja skolan på riktigt...... spännande, HÄHÄHÄ Ne
att jag hoppas - att ja åker utomlands två ggr innan året är slut :) och att min mamma tar med mig till läkaren, och sen släpper på hennes överbeskyddande sjukdomar... :D:D:D:D::D:D:DD:d
att jag verkligen vill - fylla arton. NUTACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0