tisdag 2148

tisdagen har rullt på rätt bra, väldigt skön dag faktiskt.
gympan var inställd, så vi hade sveriges längsta hål. så vi satt i sporthallen och kollade på niornas vollyboll. sen hade vi engelska, sen hälsokultur. gick bra där, blev klar med väska nummer tre. haha .. rätt skönt

efter hälsokulturen tog jag en promenad hemmåt med julianordlöf, hon gick åt sitt håll och jag åt mitt. sen fick ja sms om att ja skulle vara på gården vid fem, så där var ja ju. anmälde mig eller va ja ska kalla det till moppekortet. så nu blire av, tack och lov. känns lite skönt, ett steg närmare liksom ..

efter den ja och julia hem till mig, lång väg att gå, verkligen. fick i mig lite mat, hade inte äte nått på hela dagen satt. sen gick vi vidare till ica. träffade andreas, marcus & leo där. sen gick ja julia & andreas , till maz. han åt en stripstallrik där. sen kom en gubbe, och sjöng för oss, hahahah gud va vi skratta..
sen har vi bara suttit och gungat vid plåtslottet. pratat lite å så, rätt skönt

imorgon har vi sovmorgon, började kvart över tio, är det nånting som är skönt, är det imorgon, skönt. haha

har konfa på kvällen, missar träningen, oskönt ..
men jag överlever.
och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0