söndag 1852

elin jag är tillbaka.
och idag blir det nog mitt längsta inlägg genom tiderna. eja kanske , det märker vi

kom hem från fjällen idag. och nu berättar jag, vad jag har gjort. m.. njut inte, det blir jobbigt att läsa. menmen
måndag - skola, det var halvdag. hade förs slöjd, gjorde ingenting, fanns inget att göra. så jag satt, sen gjorde jag mina två prov och åkte hem. promenerade från skolan till mamma, städade på rummet, och sen diska ja åt mamma. satt mig vid datorn, och om jag inte minns fel bloggade jag väl nått inlägg ? ja de gjorde ja nog.
jens kom, vi packade in alla grejjor i bilen. och drog till alnön, där mamma och micaela var. packade in grejorna där och sen drog vi mot storlien. såg film i bilen och inte sov jag nånting, tröttsamt. men vi kom ju fram, tillslut. långa tråkiga timmar, det bästa jag vet, verkligen!!!!!!!!!!!........öne
somnade tidigt gjorde vi, yesman.
vi klev upp tidigt på tisdagen iallafall, svårt att sova med ester och casper som vaknar tidigt, väldigt tidigt. men vi drog oss mot backen, åkte slalom där. förmiddagskort, sen drog vi till stugan igen. spelade nog plump eller nått liknande den kvällen. vet inte säkert, men vi säger så.
på onsdagen åkte vi till åre och badade på holiday club. det var inte illa, haha, sen gick vi och åt på max. och ja vi trängdes med några andra killar där vid bordet, de kunde inte ha varit trevligare, verkligen. haha, men jag överlevde den maten iallafall. sen åkte vi hem, tror jag la mig och såg film. tomatfilmen, typ stekta gröna tomater eller nått. ha vilken sorglig jävel, jag grinade mig igenom filmen. men den va bra. blev väl kortspel eller nått den kvällen med. vi va aktiv i plumpen och allt dedär. mkt aktiv ..
på torsdagen skulle jimmy komma, men det fanns inget tåg, eller det var fullt på tåget, så vare. så han skulle komma på fredagen istället. vi badade inte, vi drog inte till nån backe. vi promenerade, och herregud vilka klagomål, jag var så jävla arg. det var hur tråkigt som helst, vi gick inge långt, men det var uppför och ja, fortfarnde tråkigt. vi kom tillbaka, och tog bilen mot nån fors. och jag stog och tjatade om systemkameran jag skulle ha nästa år, och vilka bilder det skulle bli och blablabla. ni vill inte höra det. men det var vackert där, beaaaaauuuuuttttttiful. haha,
endast bron gjorde mig rädd, en minismalbro som knappt va hel. jag va dörädd, ja de va ja.
sen åkte vi hem, la mig nog och kollade film igen, madagascar , grinade även till den. men den va kul, och bra. så den gillade ja. men hur resten av kvällen var vet jag fan inte. fråga mamma....... ne glöm de
fredagen vaknade jag och fick höra att klantjimmy hade missat tåget, HAHAHHAHAHA.. så han kom aldrig, så jag förberedde mig för död i backen. brädan skulle på. och jag skakade av rädsla assså, eee ja anglkjdgkjsdNGKDJNG ..
dryg jag är nu, jag ska sluta.

men jag kom upp för liften, ramlade inte. eller inte i liften iallafall, hahaha. andra gången i mitt liv och jag skulle ner för den där backen, good luck chuck. kom ner iallafall, sen kom jag in i själva svängarna, och plogade, stavas det ens sådär ? .. aja, haha. jag tror jag föddes med talangen ploga, kan inte ha sett proffsig ut. men det var värsta träningspasset, jag måste ha gått ner minst fyra kilo. typ
men sen lyckades jag med värsta svängen, jag var stolt inombords. haha ..
klarade av fredagen i backen, med brädan.
när ja kom hem slog ja på australia, åååååhhhhhhhh baby i'm in love. nästan
den va så bra , loveitloveitloveit. jag va jobbig nu va ? haha ..
men jag kan inte stå emot att lägga in en bild på, älskling



han ser nog gammal ut, han är nog gammal. men fanimej vad
han är snygg i filmen, come to me baby lix. haha

men iaf,
på lördagen vaknade jag av att jag hade världens ondaste armar och rumpa. jag kunde knappt borsta tänderna utan att det gjorde ont, och då gör det ont. haha, det var komiskt fan. så jag tog inte brädan den dan, så det blev antagligen slalom, ha. det gick bra, men mina armar hände cirka fem meter bakom mig kändes det som. hua vad ont jag hade. men jag överlever allt, kämpen ..
när vi kom la jag mig ute där mamam och jens sover, och kollade film, igen. the goonies denna gång. den va smått bra, hände att det kom några töntiga klipp men jag klarade av att se. haha, men den va rätt bra ändå. sen såg vi robinson, och efter det the wedding date. hade sett slutet, så jag gick och la mig efter halva typ.
vaknade imorse, hade sverigen fulaste dröm inatt iaf. men den får du höra om nån dag elin, lovar dig det ja. haha

idag har vi bara packat och så, sen drog vi hemmåt. stannade i österusnd och tog oss en pizza. de va gott, de va mättande. sen stannade vi på macken och jag fick köpa mig några tidningar. fanimej det var inte billigt , haha. tog hårt på plo?å?mman!

sov sista biten, eller dom sista 45 minuterna, men de räckte. hämtade nyckeln hos mamma, sen åkte jag till pappa. han kommer väl hem om vilken sekund som helst. hejdå och puss

jag lägger in en bild på dig också
bara för att du är snyggare än han där uppe..



'' come to me baby '' igen, hohoohohohooh ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0