söndag 1417

jag sitter fortfarande i sovtröjan, jag är trött & sliten, även fast det är halvdag imorron, och jag liksom bara går till typ tolv. så kommer det bli jobbigt. prov ligger på schemat, matte och fysik. help me
helst önskar jag att jag slapp göra dom, hade blive enklast så ..
har inte börjat packa än, har inte vare hos pappa, och inte har jag pluggat heller. jag är en dålig planerare, jagvet. men det här kanske blir det sista inlägget tills ja kommer hem från fjällen, elin jagvet, sad face ..
nu ska jag sätta igång med pluggningen, för det behövs. verkligen....
puss på låten,




0706646913

Kommentarer
Postat av: spinky

ta med mina saker jag har hos din pappa också

2009-04-05 @ 18:19:05
URL: http://eeelinwikberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0