söndag 1050

imorron drar ja en vecka eller så till storlien, fjällen. vet inte om jag ska skratta eller gråta. i backen gråter jag nog, i stugan skrattar jag. ska snöra på mig snowboardskorna och ta med mig brädan mot backen, HAHAHAH nästan ett skämt. vi märker väl hur det går.. jag ser framför mig hur jag skulle se ut i gips, ha3 lalalalala

gårdagskvällen. först fotboll, sen robinson, sen vid din sida. jag grinade mig igenom hela filmen, den va bra. sen vare miracle, såg klart den. sen gick ja upp o la mig. tog mig ett tag att somna, men efter ett tag så.....
vaknade tidigt imorse, först av alla. men ja låg kvar, klev upp senare. satt mig i soffan och skrev packningslista. m

idag ska ja plugga o packa.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0