onsdag 2337

min mage mår fan inte bra, jag är sjuk fortfarande. har spytt idag också.
cpsarasvensson
hatar att vara sjuk, fast att det är dödligt farligt att bli beroende av den här soffan, och den är sjukligt skön. så vill jag faktiskt tillbaka och träffa mina vänner. nu lär jag töntig, men jag hör mig själv i huvudet, med en oseriös ton. flörtgubbe. nejmen jag åker ju faktiskt till fjällen på måndag. kommer nog hem på söndag. sen är det ju påsklov. så då träffar jag nog inte dom jag brukar träffa på skolan men inte annars. lite sad face. satt ja, plus att jag har två prov den här veckan. inte för att jag dör av att inte få göra dom på en gång, men ska jag vänta tills efter lovet ? frågetecken roger ...
aja, varför tänker jag på detta nu, ja säg de ..
 
nu börjar navy cis, lite bra äre ju. mkt bra äre ju. men det är varmt under mitt täcke, haha.. intresseklubben antecknade, det är bra elin!.. hej o hå
döda kroppar för fulla muggs, aldrig illa ..

kollade igenom hm katalogen typ, igår?, idag? minns inte, men jag hittade lite kärlekskläder. JAG VILL HA. sen räknade ja ihop hur mkt det skulle bli. tro på fan, under femhundralappen. så jag tror ja ska dra mig till birsta efter den 20 och hitta upp mina kärlekar .. skulle bli så happy om det hamnade i garderoben innan sommaren ..

hörde även av julia andersson att vi skulle ha en chipsdag. den typ, 27?28? jag minns inte va hon sa. haha. men jag elin och hon skulle tydligen ha det, chips, och trocadero. det lockade lite iallafall. och att umgås med dom tackar jag då fanimej inte nej till .. ska bli trevligt

jag är lite glad över att pappa kanske hittat en moppe också,
men snart så vet jag nog mer .. måste ta kortet också, hur det nu kommer att gå. lalalaa

sen undrar jag hur det blev med sommarjobb, jag vill så gärna få det jag har sökt på. för får jag det, köper jag lätt en systemkamera för pengarna. och det vill jag ha mer än nått annat just nu känns det som. haha, töntsara. men helt allvarligt, jag gillar att fotografera, äre så konstigt då att ja vill ha en ? ånej ..

men nu ska ja sova, försöka sova iallafall.
ska int på skolan imorron, eftersom jag inte är frisk än.
men på fredag, då jävlar elinjulia moa&anton hahahahaha, då är jag tillbaka.
godnatt. och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0