måndag 2211

hallådär.
tog mig sisådär jävligt lång tid imorse att kliva upp. somnade i soffan igårkväll serru, vene om de e bra eller dåligt. vet bara att jag inte hann läsa på engelskan lika bra som jag hade planerat.
drog iallafall på mig myskläder och åkte till skolan, mamma skjutsade mig.
sen har dagen rullat på, försökte mig på nån sorts virkning på slöjden. ojojoj va damp det utlöste. jag gjorde állt förutom rätt, så ja gav upp det. satt och läste eng ist.
och provet gick inge bra, och jag känner på mig att mamma kommer bli arg, '' du har inte tränat tillräckligt, du måste skärpa till dig '' BLABLABLA. är förfan sjukligt skolllesss dessa dagar, jag orkar verkligen inte ta i. och idag hade vi seriepremiär också. var jag med ? ikke, min vad - uknow. cp

efter skolan åkte ja med jeffe hem till henne, elin åkte med simon a.
jennifer grillade lite mat till oss och sen drog vi på matchen. fick skjuts av killarna. snällt, väldigt
kom dit, och det var griskalllt. sen mitt i matchen insåg jag att jag hade vantar i väskan. hahaha, smart tjej. matchen förlorades med 3-4. sen fick ja åka med med yman, snäll LICKE. :D:D::D:D <3
träffade jennifer också!!!!!!!!! <3 hohoohohohohoohohooooooooooooooohoohohoho , puss
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0