lördag 1818

med magen fylld av smärta, med huvudet fylld av illamående. jag klarar mig, jag överlever denna dag också. sitter i soffan med jens där borta, och mamma i mitten. dom ser på discovery channel, det intresserar inte mig just nu. så jag skriver här iställer.

inatt sov vi på alnön, slog på en rulle igårkväll, seven. började se, var okej liksom. jag somnade, haha.. kände mig lite cp som sa till jens och mamma innan filmen att inte somna, att inte lämna mig i denna film som dom rekommenderade båda två. också där ligger jag, och vilar ögonlocken för en stund. ha, är man bäst så är man. men dom slog av filmen, och då väcktes jag av högt ljug från så ska det låta. då blev ja pigg igen. så vi såg klart det, sen slog vi på filmen igen. jag grät i slutet, men den var bra. dom la sig, och jag såg nästa film. jarhead *



... döbra film, dösnygg kille. jag kunde inte låta bli.
men jag slog av innan jag somnade. för inte vare långt kvar. he

vaknade imorse av kissnödighet, gick och kissade. gick mot frukostbordet. tog mig en macka. sen la jag mig i soffan och läste tidningen. sen fixade jag micaelas hår, hon skulle på kalas. sen drog jag på mig mina egna kläder, satt upp håret och åkte till birsta med mamma. köpte mig en mössa på intersport. sen kom jens, kollade runt i lite affärer medans han var på kjell och company. sen åkte vi upp till  stadium, där träffade vi moster, andre och william. träffade julia också. och nu skulle jag vilja ha 600 spänn, jag liksom hittade mig en jacka. ha .. kärlek
sen drog vi hemmåt.
åt nyss en hemmagjord pizza av mamma. ahahahahhahaha, den va brun, bränd. men den gick ner. sen tog jag mig en skål med glass. goodie ...
nu ska vi se på liverpool, sen blire robinson med kexchoklad. en hemmakväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0