fredag 2257

jag är trött, fick inte mycket sömn inatt. och fråga mig inte varför

ska nog gå mot mitt rum när som helst och kolla på mer oth. lär ligga och kolla hela natten , iallafall tills jag somnar.
och varför finns det inga sånna killar i sörberge ? - inga idioter, dödligt snygga & vältränade .... 


pappa tog med mig på ica förut, vi köpte glass och kolasås. jag var sugen. jag fick en fanta också.
och jag kan tänka mig att jag är mest pepp i sverige på pengar just nu. skolavslutningskläder, here I come. det är fan snart dags, och jag blir femton, ihoo
måste hitta mig en moppe också, men det löser sig väl. i värsta fall tar jag väl fram cykeln, HAHAHHA noway ....
har också sett en jacka jag vill ha, eller sett. den är provad och allt. skulle egentligen köpa en för två år sen. en vit ? :o:o:s .... men blev aldrig av då, nu vill jag ha en svart. och jag är dökär ju. och det bästa är att det inte är nått speciellt med den, den bara hängde där på galgen och log. den sa liksom bara, köp mig. haha



aja. jag kan spara pengar medans jag drömmer ...

imorgon blir det tidig uppgång, ska jobba. blev så ändå, men det blir nog rätt roligt ändå. fast det märker jag mer noggrant imorgon. nu ska jag ta mig en bit macka, och vatten. och sen blir det oth, så bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0