fredag 1518

sjukt skönt med helg. men jag har fullt upp, så ingen vila här inte.

idag har ja match, sen ska ja vara med litt folk.
imorgon går bussen till kramfors ? för cup. hela dagen
sen på söndag ska ja på gudstjänst och sen träna. och någonstans ska ja klämma in en pluggning också, ahaha. låt och se hur det kommer gå liksom .. lycka till

skolan rullade iallafall idag på, men jag var trött, och nu vill jag ha sommar. för jag är dödligt skolllllllesssss ju, djngfkajsfnjkasxnfjkasnfjnfjkdamp.
har tryckt i mig en tallrik makaroner och korv idag också, bra jobbat. men jag har gått runt och klagat hela dagen på att jag var hungrig satt, haha ..

nu ska jag gå. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0