snart december

a tjena
nu sitter jag här igen.
ont i magen har ja å. ska fan se till så ja får mina tradolan.. dom väntar på mig, jag känner det ><
somnade i knut och diadem igår. fin sara kommer vaaaaaaaaaaaaaaa. lalalala :o ne
mamma har ringt, pappa med. två ggr, sen ringde ja upp mamma . hon sa sitt. sen ringde pappa igen .
vart är världen påväg. och klockan är bara 13.20 .. fandå
skulle till vikke nordda. men han skulle på gymmet mitt i allt.
och nu har vi ingenstans att vara heller. hmm
vi slutar väl ute. i regnet ...
jaja . ska till mamma idag också. hon har vare i paris, och sett blaaablabla.
ja orkade inte lyssna direkt. fast ja hörde va hon sa. haha
menmen. ska nog dra upp till elins övervåning nu och käka frukost.
hmmmmmmmmjaaaaaneeeeejooooooo
jag går nu .
hejdå


uppdateringgg ..
jo hej igen - kom på en grej nu.
jag vannnnnnnnnn klädpokernnn igår. så jävla grym!
haha. synd gott folk .. tjalalalalala
aja.
nu är det ändrade planer här ~
viktor och simon kommer hit ist. tilll elin  . på tranvägen 21 -
hoho . movietime .
hm ... jag vet fan inte vad ja ska skriva
så ja. hejdå

fortfarande misslyckad bloggare på några timmar.
MEN elin MY ALWAYS NUMBER ONE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0