stoned

hej o hoj .
jag har litegranna tråkigt. kom hem alldeless nyss, vare på birsta med jennifer  <3.
bestämde det imorse när i vaknade. började med att vi spelade nhl. haha ....
jag vann iaf.. lallalala- bäst javet
menn men.  låg o spelade ett tag, sen klev vi upp o drog på oss kläderna.
gick till norra, och åkte buss därifrån.
träffade ellen nellie, och emelie gånger två där också.
 jessica och jonna. :)
även faster o kusin.
trevligt
blev ett till par skor idag. <3<3 ahha - jeans, halsduk och ett block faktiskt..
trore blev de bara -
ja är ensam hemma, och jennifer ska till agnes o äta middag.
jag blir ensam........... huhu
men jag ska fanimej hitta nån.
börjar sökandet nu.
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0