acne

hejhallåtjatjena
kom nyss in, hem, hit aja.
fick sluta sisådär pyttelite tidigare. hade ett '' oförberett prov '' med bok och allt
gick väl bra.
va inte med på gympan idag. ingen träning ikväll blire heller. fandå
ska bli frisk hade ja tänkt. sen ska ja träna på, som ja sa idag. det här ska ja få bort, och det här.
jag ska ha fin kropp . hahahha
lyckatill . jotack
och
nu gör jag ingenting. sitter på bdb och gör en lista. mitt liv ne *
och talar lite med min bror, han är snäll .... jjajajajajja :):):)<3
ska väl bara ta det lugnt idag. som alla andra dagar
sen imorron blire nog elin julia viktor simon & andreas.
det blir nog trevligt. - <3
förhoppningsvis sover ja hos elin också . det ska vi fixa
och nu går jag . mabybaby att ja skriver sen
så hejdå

http://sickkan.blogg.se/
baby you wrote my heart



i'm backk .
och du elin, nu gör jag på mitt sätt. bra o tack .
haha

nemen jag har nyss ätit, makaroner och korv. oo de va gott - ja
jag har tråkigt också . har biljett till hockeyn, men ne ja ha ingen att gå med. inte är ja sugen heller. menmen
kan ju lika gärna berätta om min dag.
imorse då . larmet givk aldrig. javet ja är smart att byta dag.
höh. men vakna gjorde ja, mamma ropade serru.
hann ju inte med henne iaallafall. så ja ringde andre. fick åka med han. snällt
kom sent . men ja dog inte, och världen gick inte under heller.
menmen . började med . måste kolla schemat så det blir rätt här .
wait
........
so vare. fan gick dåligt där..
jobbar med franska revolutionen. uppgifterna fastnar inte i mitt huvud, och jag fattar ingenting.
nickkkepicke fick hjälpa mig om och om igen. ja va galen.
det gick inte. och han babbla på. fattade säkert :s
sen kom ann louise. my hero . haha
hon gjorde sitt, och ja var klar med den frågan.
kom lite frammåt iaf
det ända jag fattar är vad en giljotin är. haha
inte intressant så ja går vidare.
hade sveng sen . satt i datasalen med elin, jobbade med krönikan.
gick inge bra där heller.
skriver nog om den ja
aja. viktor emmeth o nån till kanske de va. kom in å
inte pratade vi nått med dom. men de va extra information bara *
sennn så . hade vi hål. drog till slöjden. gjorde mer armband <33333
min arm blir finare och finare fan . höhö
nedå . men sen gick vi till matsalen. hann inte äta eftersom att matten började.
så vi vände och tog oss dit, jobbade med juliasö. vi va smarta. mkt smarta ")
kom några uppgifter frammåt faktiskt, och ja jag ligger efter. 
efter den drog vi och åt. de va gott. skruvade makaroner ochhhh typ biff. ja åt makaronerna. 
med ketchup. och drack vatten <3:) 
satt där ett tag. sen gick vi oss vidare till gympan.
va som sagt inte med. så ja satt först med edvin, senn kom leo.
och elin hoppade av timmen, och kom och satt sig med oss.
edvin försvann , och vi sa och pratade bara. de va trevligt de med
emil såg kul ut idag. haha . han är inge stark, och han ser konstig ut . gemfört med alla andra iaf
jagvet ja är tråkig. och har inge liv .
fortsättning .
sen hade vi kemi , allihopa. det dära provet dårå  .
sen slutade vi. gick hem memememed matte. det var också trevligt.
kom hem o satt mig här. 
men nu ger jag mig. 
ska fan skriva på krönikan. mgv tackkk
pussohej. 
lever pastejen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0