make up

hejhejhejehjehejehjehej
kom hem för ett tag sen. har nyss stoppat i mig en chokladkaka. snabbt det gick även
dagen har vare lång. knappt att ja orkar skriva ner, men de gör ja ändå
aja. började med att mamma skjutsade mig till skolan.
sen skolan dårå ..
de va tråkigt, men goda köttbullar. plus påde
sennnn så när vi väl slutade sprang fan ja o elin till bussen.
drog hem till henne, gjorde toast, sen drog vi till nästa buss.
tog den till sörberge. gick vidare till viktor, sen kom samuel dit å.
sen gick vi på julsoarén .. den va lite kul
johanna va snygg iaf. ")
sen gic ja hem till mamma, GICK.
sitter och har en rätt knepig konversation med christoffer.
vi är oense om allt tydligen. men de va inge intressant. 'så jag drar mig in i duschen nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0