långa nätter

hejhallå .
jag åt nyss . nugggggggggggggets!
fan de va gott
min dag - blev klar tidigt idag. och ja kanske skrev imorse ? hmm
aja. ja gick iaf till skolan. och kallt vare, ja va brandbil när ja kom till skolan iiaff. höhö
hade svenska första lektionen, jobbade på krönikan grejjen . fast egentligen va den klar,
så ja gjorde g uppgifterna. en iaf, ha ...
sen hade vi matte, men jobbade även svenska den lektionen med. roger va borta idag serru satt .
då gjorde ja en till g uppgift. duktig ja är . eja
hm sen så hade vi nog gympa. gick ut en snabbis innan det med juliasö fia matilda och bea.
de va kallt, men vi stog ut .. lalalla
ja va också törstig, och vattnet va inge gott i sporthallen. less ja blev
och gympan var lite småjobbig, iaf för mig som höll igång .. hahahhahahhaha
töntig ja lät nu ~ menmen ^
efter gympan vare mat. det smakade konstig, men vatten ja drack!
kan inte ha funnit mkt kvar i den där saken . haha
nemen sennn så vare bara engelska kvar.
sen hade vi hälsokultur.
bowling ........
ja vann även denna gång, vill ju inte skryta. menmen
va ska man göra i mitt läge ? - haha
mina fingrar mår inte bra iaf
- påvägen hem hoppade andreas viktor martin abbe och allla dom där på bussen.
dom hade vare på mariedal eller nått ..
martin gav sig aldrig, och ja blev less. haha
mennnnn u orkar ja inte.
så pyss


3 månader baby .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0