jag luktar inte pannkaka

jamen hej.
kom nyss hem, hungrar ihjäl. men pappa drog ju in till stan med bror. skulle sälja nånting ..
så han kommer väl strax .
sen ikväll är det konfirmation, ja orkar egentligen inte. men va gör man inte för guden ..... -.- hm
aja .
har ju som sagt vare på innebandy dm idag. de va sämst
fast sista matchen va lite rolig, men bara lite.
klev upp vid fem över sju imorse. först fattade jag inte ens att larmet gick, ja trodde ja drömde.
men tillsslut insåg ja att det bara va att slå av ...
drog mig lite, sen klev ja upp .
fixade lite. sen gick ja ut tilll elin, och vi drog oss mot julia sö.
vi va först på busshållplatsen, sen kom resten.
åkte tre olika bussar innan vi ens kom till matfors. :o

ja vi förlorade ju alla matcher. men duktig vi va :):):):)<3
haha ..
men inte fan fick vi nå lunch, less vi va
aja ..
höhö . men reglerna borde skrivas om . kommer dom till sörberge skulle alla fan få matchstraff.
bara man peta i dom så blåste ju domaren.
besvikna vi blev efter första matchen. vi skulle ju ha kul vi
höhööhöhö .....
ja fick iaf utvisning. haha
mkt intressant
jag bara sa det
men nu ger jag mig
hejdå

elin - jag luktar inte pannkaka
söt................................nos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0