ingrid

jo hej .
sitter på skolan nu, har so .
och det går inte bra nejnej. emil har även utlöst några utbrott idag.
fan att han ska behandlas sär
~ men bakade muffins på hkn iaf. och mätt ja blev
har konfermationsmöte ikvvvväll, på ib - skulle träffa julisö utanför troja.
vi sa så iaf
ska nog vara med jennifer & elin innan. efter skolan
blir trevligt det .. lalala
var hemma igår. hyfff f f f sat skönt
låg i tshirt hela dan, i soffan. med täcke
paradis
mamma målade min vägg också.
njaaa såg lte täntigt ut. men de ska fixas. höhö
och jag är duktig. har fan över 500 spänn kvar den här månaden. inte ett enda klädesplagg har ja köpt.
inte skor heller för den delen. eller jo ^ men mamma betalade dom. h3h3hhhehihihihohoho
räknas inte då
men inte tripp på birsta eller stan hade inte sutte illa.
det behövs nu. gina veromoda hm dinsko sixx osv väntar på mig.
hmmmmmnekanskeinte.
mennn ja har lite småplock som ska köpas.
och jag känner att det här inte är ett dugg intressant.
och jag slutar nu.
så hejdå
o sms mig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0