hålfot

shaaaaalåouuuuuuuuuuuuu
kom hem för en stund sen, vi fikade..... vi va hungriga
och kallt vare ute å. hmm
ja en trevlig kväll igår vare iallafall, ja mer behövs inte sägas
så ja .
det gör ont bakom pannbenet :)
hejdå

ja skriver sen

ja är tillbaka ~
har fortfarande ont i huvudet, och elin åkte förut. och pappa har gått på ica.
så nu är jag ensam..
ska äta korv med bröd idag också. haha - så himla intressant sara
jag känner mig sugen på sommar nuja. med sol,
fast först ska ja träna hela vintern. måste jiu förberedaa mig för beach 09 som man brukar säga
förfan ")..
- har inte riktigt lyckats, med andra ord jag har aldrig lyckats. alls
hööh . men nu jävlarrr ska ja satsa. hahah
töntig ja låter. menmen -
skulle egentligen på gudstjänst imorron å, men det orkas inte.
så ja går och kollar på match med elinpelin istället.
nu lät ja töntig igen.
tönt
men ja kan ju berätta om gårdagen ..
började med att vi slutade tidigare från skolan, så ja o elin gick hem till hennes pappa i fagervik
i snön. och det snöade..
när hennes pappa kom hem drog vi till härnösand för ett sjukhusbesök.
gick snabbt, åtta minuter kanske .. : ] ha
sen åkte vi på donken . strips och vitlöksdipp  <3333
h3h3h ... de va gott
sen släppte han av oss vid ica, vi drog oss mot loppisen och träffade på juliasö :)
sen gick vi till pappa. dom åt suchi eller hur fan det stavas ... :
han å hans kompisar . haha gull
sen gick vi till mamma . sen kom jennifer ")
vi såg prom night. fan den va bra
sen gick vi upp å sjöng, hahahhahahahhaha kul vi hade.
sen drog vi ut och mötte pojkarna.
träffade på dom vid busshållplatsen,
sen drog vi oss mot mig igen. :)
satt å snacka en massa och sånt. de va trevligt
hejdå
hahah ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0