gone

fan det börjar likna nått här troja ..
eller ne kanske inte de ^  :) höhö
menmen .
igår dårå .
vi gick och möttte viktor. <3 - sen kom simon också
vi hade väl trevligt. mamma hämtade mig och så .
resten av dagen kunde ju gå o dö.
idag då. larmet ringde 05 55 - inte fan gick ja upp .
tog mig ner tillslut, 06 40 .....
bra sara mkt bra . :o
mamma hann ju då åka. och ja fick dra mig till andre.
han fick skjutsa mig . snällt
kom till skolan. hade slöjd första timmen . tack och lov flyttade dom provet tills onsdag ...
fick vg på muntliga redovisningen också. o g på analysen ~
inte intressant ne .
mennneeeejaaaaaa . julia följde med efter skolan , drog o tog ut pengar. sen till ica.
jennifer kommer väl snart .
vi ska äta mat .
maby baby att ja skriver sen.
puss o hej

uppdatering ao -
jennifer kom ju tillslut. hon skrämde oss . haha julia satt å skrek hon. kul de såg ut ..... ")
vi gick och gjorde mat.
och mätt ja blev då . kommer inte äta på ett år känns det som .
fast så säger jag ju jämt . menmen ...
julia la sig och kollade film . och sen kom elin å :)<3
de va trevligt . - men hon och jennifer drog och tränade nyss.
och jennifer glömde pengarna hon skulle ha av mig. fanfanfanfanfanfan
vi hoppas på gud att hon kan lägga ut åt mig .. :) haha
filmen lär väl vara klar snart. så kan hon komma och göra mig sällskap .
lalalal a . och om nån vill göra nått i helgen . så smssssssssssssssssa mig tack
0706646913
hejdå


viktor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0