hej
vi somnade till 'when a stranger calls' igår.
har sett den förut, menmen ..
vaknade inatt nån gång, låg vaken ett tag men ja somnade tillslut.
vaknade imorse då¨rå, gick ner å gjorde oss toast.
gick upp o satt på filmen igen ..
då ringde mamma och sa att hon kommer om ett tag. vi skulle åka och köpa klänning till ju l ..
hon kom och vi drog oss vidare till birsta. hittade en klänning tillslut, den va söt iaf..
sen åkte vi och hämtade mormor i sörberge, sen vidare till kovland. johan hade match.
mina tår gick nog av, och det var hur tråkigt som helst ..
johan fick knappt spela satt, och jag skämdes.
satt mellan två stycken som knappt kunde hålla käften .
aja..
åkte hem efter den då -
gjorde nyss mammas hår. hon blev nöjd, braderå.
hon åker iväg på nån julfest , och ja är ensam hemma ...
va med mig tack .
jag vill inte va ensam ,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0