detta fält måste fyllas i

hej
drömde nått helsjukt inatt. hehe
aja.
vaknade vid kvart i elva typ, var jävligt trött. låg och drog mig ett tag, klev upp senare.
satt mig vid datorn direkt. och det bestämdes att ja julia o jennifer skulle på hockeyn.
som vi har gått i några dar och tänkt på. slutades med att vi åker dit ändårå. :)
ska bli trevligt hoppas vi på.
ska till mamma idag också. hmjaaaaaeeeeeeeelksjfäklj adöööslkGJGMKDlöMgfskmkls
ska kanske ta mig nått ätbart, lite pytte litegranna hungrig.
menmnennnnne.
och om jag inte har fel, är det nyårsafton på..... hmm , haha. äre lördag idag ?
haha. helt ärligt vet ja inte.. men om nån dag iallafall.
då ska ja till jullllen med jennifer och ha kul. hoho - vi skulle klä upp oss också
hm. aja
nu orkas inte skriva nå mer här just nu.
mabybaby att ja skriver sen
hejmäre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0