bi bi bi birsta

jomen hejjejejjejeje
sutte här ett tag nu, duschade för ett tag sen.
har vare en varm dag på birsta idag.
handlade litegranna -
skor, två linnen, tshirt, 6 trosor o tröja. mer vare nog inte.
har pengar kvar, så det lär bli mer ... lalal :)

elin sov hos mig inatt också, vi hade trevligt ;) haha
va med grabbarna igår å, alltså viktor och andreas.
gick ute litesådär, sen drog vi hemmåt.
idag klev vi upp 09 00 .
bussen gick 55 satt. haha, de va fult. elin ba, va är klockan. jag stog i underkläder och ba . 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHHAHAHAHHA . tre jävla minuter och vi va ute och klar.
ja va snabb alltså . :)
höhö.
menmen, julia o jennifer va inne redan, jullen hade köpt sig en teve.
så vi träffade på dom.
sen gick vi runt med andreas och viktor.
vi hade väl kul.
åt en pizza gjorde ja å. och min häl mådde inte bra heller.............
menmen. hård som sten

kasta inte småstenar när det finns berg ..
eller nått, haha

aja. ska klä på mig nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0