baby

hej
min dag började dåligt, sen blev det mer dåligt. ja tror det inte kan bli sämre faktiskt.
jo lite... menaja
sitter i datasalen med elin, och vi är trött på varann har vi märkt. haha vi tjaffsar hela tiden
men det är hårt att leva. eja
mennnn min dag ser ju lika tråkig ut som vanligt.
har inget för mig idag liksommmme .
men jag skriver antagligen sen . hejdå


ja er tillbaka
 - lalal
jo den blev sämre. haha ... att jag ens lyckas, menmen. jag tror det löstes rätt bra dethär ändå ^
ville ju som sagt inte hem efter skolan, så jag följde med jullen hem.
dom hade gott fika förresten .. hooh . jag är gladare nu , kanske ska sända elin ett sms.
gör nog det ")
skulle egentligen med hon o simon hem, men ne det orkades inte. tänkte det var lika brare. hehe
sitter faktiskt och kollar runt på klännngar. har ju planerat att ha en på jul, antagligen nyår samma. mendetfårvise

ajappp .. ska gå .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0