365 dagar

a hej .
24 igår dårå. hade väl trevligt ..
fick inte så mycket, men jag är nöjd.
över 3000 spänn, skor, snowboardskor :s, kläder, trosorostrumpor, pyjamas, underställ, parfym, abbasingstar, ärligt minns ja inte mer.
fick säkert inte mer ens, aja..... juste, får lite mer idag å. menmennn

höhö, tomten tog mig på rumpan . :)
skitintressant
aja - blev mkt fika igår, det enda jag åt var en potatis. resten fikade ja, haha ..
ja gillar inte julmat, nejnejnejnejnej.
jag vet inte va ja ska skriva. sov hos jens på alnön inatt iallafall,
drog hem förut, ska komma främmande hit senare. men ska ikke umgås med dom troja.
elin ska sova hos mig inatt också, :) sen drar vi in på stan imorron, sen birsta.
ha ju pengar nusatt, måste passa på innan dom går till annat :) haha .. lalalala
aja. ska väl ta på mig riktiga kläder. gått runt u pyen hela dan . åkte till och medhem i den ..
ja är trött.
men det här inlägget blev knasigt.
men stå ut, inget proffs idag, aldrig något proffs.
hejdå

ja vill ha två hål i tungan å . hoohohhohoohohohoho
antecknar ni. bra

tolv månader, baby ja saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0