23 dec

hej där

åkte som sagt på stan igår, bussen gick 09 53. så vi va tidiga :)
drog oss in på stan då, gick rutn där ett tag. sen tog vi birstapendeln till birsta dårå, gick runt där ännu längre.
hittade alla julklappar, va inte så många egentligen. menmen . köpte nya jeanstights till mig sj å, haha ..
också en bolero typ till klänningen imorron . höhö
vi märker ju om ja ens får på mig den efter min och jennifers kebabrulle igår ;) .. haha
aja ,
jag följde med jennifer direkt hem, vi färgade håret på mig. så nu äre mörkt. hoho
sen såå gick vi till pizzan dårå, åt där. sen gick vi och träffade ellen, de va längesen <3
pratade lite med henne, sen drog vi oss vidare till tunnlarna där viktor och samuel var.
kom tillslut in till viktor, hade väl lite kul.
jag och jennifer drog vid tolv, gick från viktor hem till henne.
vi har faktiskt gått rätt mycket :) klänningen kanske blir för stor ... lallala om det nu ändå vore så dårå
aja.
ska slå in julklappar nu. sen ska ja prova klänningen för säkerhetsskull :]
sen drar jag mig till pappa. sover där inatt
puss

men det är lika bra ja skriver om imorron å, lär ju inte sitta vid datorn då.
ska till moster vid tolv, senare drar vi oss vidare ut till alnön.
hah ja de va ju mkt. hejdå

allt jag vill är att du ska komma tillbaka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0